من تحقیق کردم روش حلقه و لیزری بهترن
روش کوتر که لیزری هم میگن نقاهتش کمتره خونریزی و دردشم کمتره ولی تعداد کمی دکتر انجام میدن و هزینه بیشتری داره
روش حلقه هم خوبه یکم نقاهتش بیشتره ممکنه یکم خونریزی داشته باشه هزینش از لیزری کمتره و اکثر دکترا انجام میدن
ولی باید دکتر بچتو معاینه کنه و طبق اون ببینی چه نظری داره
سنتی کردم راضی بودم خیلی
قطعا الان دیگ حلقه
سلام امل ختنه میکنین؟ پیش کی؟
حلقه میگن بهتره
منکه اولی رو حلقه کردم..خیلی خیلی راضی بودم نه اذیت شد نه درد داشت،سر پنج روزم حلقش افتاد...اینم به همون روش ختنه میکنم
من به روش سنتی پسرم را ختنه کردم خیلی راضیم خیلی زود خوب شد
اگه دکترت خوب باشه سنتی بهتره
اگه ریسک داره حلقه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.