اومدم ازمایش
توروخدا دعا کنین منفی باشه 🫠♥️

۵ پاسخ

خبرشو بده

ان‌شاءالله هرچیزی که به صلاح و دلت خودت هست پیش بیاد

انشالامنفیه

عزیزم هر چی خیره❤😘

به امید خدا منفیه

سوال های مرتبط

مامان 🏄🏻‍♂️آیهان & آیراد🤾🏻‍♂️ مامان 🏄🏻‍♂️آیهان & آیراد🤾🏻‍♂️ ۱ سالگی
مامان گل پسرام 🩵 مامان گل پسرام 🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری