۶ پاسخ

من هفته های اوایل یکی ‌دو بار شدم طبیعی

من بارداری قبلیمم همین بودم ،بعد آسپرین میخوردم که بدترم میشد

من از اول بارداریم بعضی شبا خون دماغ میشدم تاهمین الان

فشار بالا باشه بیشتر از بینی خون میاد حتما برو دکتر

نه اسپرین میخوری؟

وااا نههه

سوال های مرتبط

مامان پرنسس 🎀✨ مامان پرنسس 🎀✨ هفته سی‌وششم بارداری