خانوما من هرچی میگذره شکمم انگار کوچیکتر میشه کلا زیاد شکم ندارم چیکار کنم 😞

۷ پاسخ

منم ندارم اصلا

عزیزم از ماه ۷ تازه شکم بزرگ میشه…برا در آوردن شکم مگه کاری باید کرد اخه😐

من ک ۳۱ هفتم ندارم 😂نگران نباش سایز شکم ربطی ب وزن و رشد بچه نداره

برای هفته شما خیلی زوده دغدغه شکم داشته باشی
بعدم مگه کاری از دستت برمیاد؟شکم تو میخوای باد کنی؟🤭
مهم رشد کوچولوتونه سایز شکم شما ملاک نیس

هیچی خداروشکر کن هم بچه سالمه هم هیلکت بهم نمیخوره

منم شکم ندارم اصلا🫤🫤

خب منم‌ندارم
نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان ارغوان و آرسام مامان ارغوان و آرسام هفته سی‌وچهارم بارداری