منم ندارم اصلا
عزیزم از ماه ۷ تازه شکم بزرگ میشه…برا در آوردن شکم مگه کاری باید کرد اخه😐
من ک ۳۱ هفتم ندارم 😂نگران نباش سایز شکم ربطی ب وزن و رشد بچه نداره
برای هفته شما خیلی زوده دغدغه شکم داشته باشی
بعدم مگه کاری از دستت برمیاد؟شکم تو میخوای باد کنی؟🤭
مهم رشد کوچولوتونه سایز شکم شما ملاک نیس
هیچی خداروشکر کن هم بچه سالمه هم هیلکت بهم نمیخوره
منم شکم ندارم اصلا🫤🫤
خب منمندارم
نگران نباش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.