ببلاک خوبه یا نان۲؟

۶ پاسخ

خانما من ماش گرفتم میخوایم غذا درست کنم اصلا نرم نمیشه چیکار کنم دیر شد مهمان ام دارم دیونه دارم میشم

من نان میدم خوبه راضی هستم

ببلاک چند ماه میدم دخترم اصلا وزنش فرقی نکرد و تازه یبوست هم گرفت ولی نان عالی بود

قطعا نان 2 پرو

من ببلاک میدم خوبه

احتمالاً آپتامیل ۲پیدا نکردی درسته؟

سوال های مرتبط

مامان دیانا خانوم مامان دیانا خانوم ۱ سالگی
مامان آنا نیلا مهربد مامان آنا نیلا مهربد ۴ ماهگی
مامان 🎀Panah🎀 مامان 🎀Panah🎀 ۱۷ ماهگی
مامان آرامشمم🤍 مامان آرامشمم🤍 ۱ سالگی