۶ پاسخ

من نیز هم🫠🫠🙄🙄🤧🤧

کاش تایم مشخصی داشت پوره شدم دیگه خستم و پشیمون

من ۳ ماهه هنوز خوب نشده

مال دختر من هنوز تموم نشده رفلاکسش خیلی داره اذیتم میکنه

تموم میشه عزیزم صبور باش

منم درگیرش هستم پسرم یک ماه و۶روزش هست

سوال های مرتبط

مامان کودک مامان کودک ۱۱ ماهگی
مامان سلین وپسری💙💐 مامان سلین وپسری💙💐 ۳ ماهگی
مامان نیک🧿🩵 مامان نیک🧿🩵 ۱۰ ماهگی
مامان قند خونه❤️ مامان قند خونه❤️ ۱۲ ماهگی