۱۲ پاسخ

وااا پناه بر خدا اصلا تا ۴۰ روز نباید نه از خونع بری بیرون نه کسی خیلی‌ بیاد‌ پیشت میخوایی بری کوه؟

ن خیلی کوچیک من بچم ۴۵ روزشه نمیرم

جای برو که اگه نساخت یا اکثرا روزای سیزده سرد ه وباد میاد که زود جم کنی بیای خونه

😐😐😐من هیچی نمیگم خودت فکر کن نوازد ۱۶ روزه رو میبرن کوه اونم تو این هوا ؟؟
والا من بچموتا الان مهمونی هم نبردم فقط دیروز بردم آتلیه یه بار بهداشت دوبارهم دکترش

ببین برا من میخواد ۳ ماه بشه تردید دارم برم باغ خودمون یا نه اونوقت با بچه ۱۵ روزه میخوای بری کوه

نری‌ بهتره عزیزم

نه سرما میخوره بدبختیش واسه خودته فقط من که جرعت ندارم برم بیرون تو این سن سرمابخوره خدایی نکرده بستری میشن خیلی سخته

نرو کوه نمیارزه بچه اتو مریض کنی خدانکرده..من اگه برم عصر میرم کوتاه مدت..

اره نرو

عزیزم پسرت هنوز کوچیکه فشار هوا ممکنه گوشش رو اذیت کنه (نمیدونم درسته یا نه ) بعدم خودت نیاز به استراحت داری به فکر خودتم باش

عزیزم نرین خیلی زوده برا این بچه اخه 🤦🏻‍♀️

اره دیگ سرده باد میره توگوشش

سوال های مرتبط

مامان مو طلایی🐣 مامان مو طلایی🐣 ۱۱ ماهگی