۸ پاسخ

نه نمیریم😮‍💨

نه والا

اره اون سری ام رفتیم منو نی نی تو چادر بودیم .دیگه هوای گشتن بود خوابید در چادر ببند بیا بیرون .دوباره بیدار شد برو داخل 😊

اره میریم یه راست تو چادر🤣🤣🤣

اره میبرم چتر میبرم تا بچه رو اون تو بزارم باد نخوره سرما بخوره

آره بابا کلی هم برو بثات😍😍

نه من نمیرم.

اره میریم 😍

سوال های مرتبط

مامان یاشار🩵یارن💕 مامان یاشار🩵یارن💕 هفته سی‌وهفتم بارداری