نه نمیریم😮💨
نه والا
اره اون سری ام رفتیم منو نی نی تو چادر بودیم .دیگه هوای گشتن بود خوابید در چادر ببند بیا بیرون .دوباره بیدار شد برو داخل 😊
اره میریم یه راست تو چادر🤣🤣🤣
اره میبرم چتر میبرم تا بچه رو اون تو بزارم باد نخوره سرما بخوره
آره بابا کلی هم برو بثات😍😍
نه من نمیرم.
اره میریم 😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.