من دیسک ندارم ولی بعد از زایمان کمرم نابود شد دکتر رفتم گفت دیسک نیست با ورزش و فیزیوتراپی خوب میشه
من مادرم داشت خیلی داغون بود نمیتونس بره دسشویی. بردیمش پیش پرفسور رضوانی بیمارستان مهر مشهد عالی بود .واقعا از اون زمان بهتره خداروشکر
من دیسک دارم اونم نه کم درحدی که باید پلاتین بزارم تنگی نخاع دارم .چندسالتع؟
من دارم تمام کار های خونه که خانمای ایرانی از رووسواس میکنن به سدت مصره و همه انجام میذیم
من که عمل کردم از بس وحشتناک درد داشتم
وای نگو من خیلی کمر درد دارم پامم درد میکنه گاهی بیحس میشه مور مور میکنه دکتر گفت دیسکه ام آر ای نوشت ولی نرفتم بگیرم
از وقتی باشگاه میرم دیسکم کنترل شده دیگه نگرفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.