گلم ماشین تورو میگیره
وای تو روحش.. منم برگشتم از شمال تو راه همش سرگیجه و سر درد داشتم.. هنوزم بعد چند روز دارم.. لعنت بهش..
میگرن گرفتی
من هم قبلا همینطور بودم.سردرد و حالت تهوع میگرفتم
چشمام ضعیف بود و عینک نمیزدم
از وقتی چشمم رو عمل کردم خوب شدم
شاید مایع گوش میانی جابجاشده اینا البته بیشتر باعث سرگیجه و سردرد میشه
برو دکتر چشم اولا منم اینجور میشدم همیشع قبل سفر دوتا استامینوفن میخوردم منم حالت تهوع میگرم /بغدش دوسال پیش رقتم دکتر گفت برو چشم پزشکی رفتم دیدم از چشامه ک ضعیفع الان عینک میزنم🙁🙁/بعدم موقع ترکیه رفتنی دیدم بازم تو هواپیما بد میشع حالم ی خانوم دارو داد گفت از ترکیه گرفته منم الان دوبسته گرفته بودم در حال رو ی اتمامه فقط با اونا میتونم سفر کنم😂
من همیشه اینجوریم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.