#فرزندپروری #پوشک #شیرخشک

تصویر
۷ پاسخ

گلم ماشین تورو میگیره

وای تو روحش.. منم برگشتم از شمال تو راه همش سرگیجه و سر درد داشتم.. هنوزم بعد چند روز دارم.. لعنت بهش..

میگرن گرفتی

من هم قبلا همینطور بودم.سردرد و حالت تهوع میگرفتم
چشمام ضعیف بود و عینک نمیزدم
از وقتی چشمم رو عمل کردم خوب شدم

شاید مایع گوش میانی جابجاشده اینا البته بیشتر باعث سرگیجه و سردرد میشه

برو دکتر چشم اولا منم اینجور میشدم همیشع قبل سفر دوتا استامینوفن میخوردم منم حالت تهوع میگرم /بغدش دوسال پیش رقتم دکتر گفت برو چشم پزشکی رفتم دیدم از چشامه ک ضعیفع الان عینک میزنم🙁🙁/بعدم موقع ترکیه رفتنی دیدم بازم تو هواپیما بد میشع حالم ی خانوم دارو داد گفت از ترکیه گرفته منم الان دوبسته گرفته بودم در حال رو ی اتمامه فقط با اونا میتونم سفر کنم😂

من همیشه اینجوریم

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل😍 مامان ابوالفضل😍 ۲ سالگی
مامان کفشدوزک من🐞💝 مامان کفشدوزک من🐞💝 ۲ سالگی
مامان لنا جونم🫀👸🏻👑⭐️ مامان لنا جونم🫀👸🏻👑⭐️ ۱ سالگی
مامان پسریم😍🦋 مامان پسریم😍🦋 ۲ سالگی
مامان سلنا 🎀 مامان سلنا 🎀 ۲ سالگی
مامان جان من مامان جان من ۱ سالگی
مامان جوجو مامان جوجو ۱ سالگی
مامان دوقلوها💙💖 مامان دوقلوها💙💖 ۲ سالگی
مامان ماهلین🌸🎀 مامان ماهلین🌸🎀 ۲ سالگی
مامان لنا جونم🫀👸🏻👑⭐️ مامان لنا جونم🫀👸🏻👑⭐️ ۱ سالگی
مامان صدراچی و داداشی مامان صدراچی و داداشی هفته هفدهم بارداری