۳ پاسخ

عزیزم شما گلپایگانی سزارین کردی؟
میشه بگی هزینه اش چقدر شد؟
بیمه داشتی؟
تکمیلی یا تامین اجتماعی یا چی؟

برو ببین صفرات نباشه منم صفرا دارم دردش همین مدلی هست

برو پیش دکترت شاید خطرناک باشه

سوال های مرتبط