۵ پاسخ

سلام آبجی خوبی

به وقتش یاد میگیره عجله نکن

دقیقا دختر منم هیچ کاری انجام نمی‌ده

وای پسر منم دقیقا همینه همش باید بغل باشه

بهتر دخترمن کل هونه رو سینه خیزو و چاردستوپا میره فقط درحال دویدنم

سوال های مرتبط