۳ پاسخ

بچه زیر یکسال سرمابخوره خیلی دردسره.نه میشه دارویی داد ن چیزی😢دختر منم تازه داره سرمامیخوره یکم آبریزش بینی داره

مراقبش باش بهش برس ، دکتر خوب ببر، دوباره وزنش برمیگرده

پسرمنم تپل نبود ولی ازوقتی سرماخورده بدترشده اصلا سرماخوردگیش خوب نمیشه نمیدونم چیکارکنم

سوال های مرتبط