۸ پاسخ

والا بنظرم جز ضرر چیزی نداره پالم و..

سنگینه براش

نه دیر هضم اصلا

هرچی کمش مشکلی نداره
البته اگه به لبنیات آلرژی نداره

موزارلا اوکیه

نه عزیزمم

چرا یه جا خوندم پنیر موزارلا اوکیه پس

ننن ۹ ماهشه همش

سوال های مرتبط

مامان دخترای نازم مامان دخترای نازم ۱۲ ماهگی