عادیه من سه تاش همینجور شده🤧
خیلی دیره من از ۲۴ هفته این بلا سرم اومد و ۲۵ هفته دردش شروع شد
رفتم دندون پزشکی گفت باید تعهد بدی هر اتفاقی افتاد گردن خودت منم درستش نکردم ترسیدم
با اینکه کلسیم بهترینشو میخورم لبنیات ولی نابود شدن دندونام
من تو بارداری دندون درد نداشتم از وقتی پسرم ب دنیا اومد ۴ تاش درد میکنه 😔
برامنم سوراخ شده دکترم نامه دادبردم دندونپزشکی دکترگفت سه ماهه آخرخطرناکه درست نکن اما دکترم گفت اگه عفونت شدیدباشه کیسه آب پاره میشه من هنگم راسته
مال همه یا خراب شده یا هم که اینجوری شده تحمل کن انشالله بعد زایمانت میری درست میکنی
بعد جالب اینه همه هم قرص کلسیم استفاده میکنن ولی بازم اینجوری میشه
منم اینجورم کلا خراب شدن
مال منم خراب شدن اکثرا دندونام بخاطر بارداری هست از دکتر پرسیدم گفت راهی نداری تحمل کن نی نی دنیا اومد باید بری دندونپزشکی درست کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.