دوستان من ۳۱ هفتم ولی امروز زرد اب بالا اوردم

۳ پاسخ

من هنوزم زرداب بالا میارم قطع نشده اصلا حتی با خوردن قرص 😔😔😔

عزیزم نگران نباش منم تو هفته های شما حالت تهو و استفراغم برگشته بود

اون به خاطر قرصايي كه شب خوردين هست منم بعضي وقتا اينجوري ميشم

سوال های مرتبط

مامان نی نی دوقلوها مامان نی نی دوقلوها هفته سی‌وسوم بارداری
مامان خرسی مامان خرسی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری