دوستان سلام من ت ۳۱ هفتم گاهی استفراغ دارم طبیعیه؟؟

۴ پاسخ

یه بار مشکلی نیست اگه مدام داری با حالتش باید بری دکتر آزمایش بنویسه

اره عزیزم
حتما پیگیری کن برو پیش دکترت امروز

ب دکترت بگو برات ازمایش مینوسه حتما
خدای نکرده مسمومیت بارداری نباشه حتما پیگیری کن

سلام عزیزم چندروزه اینطوری یا امروز فقط؟

سوال های مرتبط