فردا بیرون میرید یا خونه اید
#بچه#مادر#پوشک#شیر

۱۷ پاسخ

خونه ایم

خونه.

خونه ایم با تمام وجووود

خونه ایم مشهد ک شدید بارونیه

اگه هواي مشهد فردا هم مثل امروز باروني و سرد باشه كه خونه هستيم

با این بارون و هوای سرد هیچ جا نمیتوتیم بریم امروز قرار بود بعد مدتی بریم کنسل شد

ماهم خونه ایم عید هیچ کجا نرفتیم جنگ حوصله نداریم

فردا سرد. قرار بود بریم ک کنسل شد. میریم تو حیاط خونه مامانم جوج بزنیم

خونه شاید

کا میریم خونه باغ خواهرشوهرم

ماخونه هستیم . فردا گفتن بارونی و سرده

جاتون خالی میریم باغ

من میگم بریم حیاط شوهرم میگه بریم طبیعت
ببینم زور کدوممون میرسه

بیرون

نه نمیریم

ما خونه ایم

ما امروز رفتیم

سوال های مرتبط