بعد بارداری فشارخون میمونه بامیره چون من نداشتم

۴ پاسخ

برامن رفت

واسه من 6ساله مونده

بعضیا میمونه بعضیا میره

می‌ره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان ماهان ومائده مامان ماهان ومائده ۶ سالگی