۹ پاسخ

یا شیرتون زیاده یا کمه. این حرکت طبیغیه بچه بااین کار جریا شیر رو کنترل میکنه

پسر منم همینجوره

بچه من موقعی عاروق داره مدام اینکار میکنه میذارم رو شونه ام دوتا عاروق گنده میزنه

کولیک داره

کولیک داره بچه

ببین وقتی سیر باشه یا دل درد باشه اینکار می‌کنه فقط هم پستونک جوابه

پسر منم دقیقا همینطوره ولی از دهنش بیاد بیرون آنقدر گریه میکنه ...نمیدونم دلیلش چیه

بچه من سینه بد میگره اولش نمی دونم علتش چیه

شاید شیر نمیخواد و خوابش میاد
دختر من اینجوریه

سوال های مرتبط