بچه هایی که شیرخشک میخورن تا کی باید آروغشونو گرفت؟

۶ پاسخ

من هنوزم میگیرم

من تا ۱۵روز اول کرفتم بقیش نکرفتم 😅

من تا یکسال خورده ای گرفتم

من از ۴ ماهگی دیگ نگرفتم خودش غلط گ میزنه میزنه آروغ

سلام خوبی عزیزمم؟شنیدم تا موقعی میشینن یا غذایی میشن باید بگیریم دختر من وقتی زیر سینم میخوابه دیگ آروغش رو نمیگیرم خداروشکر مشکلی هم پیش نیومده تا الان میتونی به پهلو هم خواب کنی اگ نتونی آروغ بگیری

شیر خشک و شیر مادر فرقی نداره
تا موقعی که بچه بشینه باید آروغ گرفت

سوال های مرتبط

مامان نورا🌝 مامان نورا🌝 ۴ ماهگی
مامان 💙ساشا💙 مامان 💙ساشا💙 ۱ سالگی
مامان 💙ساشا💙 مامان 💙ساشا💙 ۱ سالگی
مامان عسلچه🍭🍯🍫 مامان عسلچه🍭🍯🍫 ۱۳ ماهگی