من هنوزم میگیرم
من تا ۱۵روز اول کرفتم بقیش نکرفتم 😅
من تا یکسال خورده ای گرفتم
من از ۴ ماهگی دیگ نگرفتم خودش غلط گ میزنه میزنه آروغ
سلام خوبی عزیزمم؟شنیدم تا موقعی میشینن یا غذایی میشن باید بگیریم دختر من وقتی زیر سینم میخوابه دیگ آروغش رو نمیگیرم خداروشکر مشکلی هم پیش نیومده تا الان میتونی به پهلو هم خواب کنی اگ نتونی آروغ بگیری
شیر خشک و شیر مادر فرقی نداره
تا موقعی که بچه بشینه باید آروغ گرفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.