۲ پاسخ

خداصبر بده گلم همه مسل هم هستن بجه ها منم همین طور هستم دعوا میکنم میزنم‌ اعصاب خراب بشه

بیرون‌میبریش باهاش بازی کنی؟

سوال های مرتبط