۵ پاسخ

روتارین بده اگه میخور عالیه

خدا هدایتت کنه نمیشد یه مثالی دیگه میزدی 😂😂
نشاسته و شیر و با کمی عسل بذار روحرارت ملایم ولرم شه کمی داغ داغ بده بخوره خیلی خوبه

مونته لوکاست بده پودرشو و شربت تئوفیلین جی

کاچی گرم درست کن بخوره یکم بهتر میشه

ببر درمانگاه بخور بگیرن براش و امپول بزنم

سوال های مرتبط