توی هفته ششم ممکنه که قلب تشکیل نشده باشه ؟
ت

۶ پاسخ

اره من ۶ هفته و ۲ روز رفتم هنوز تشکیل نشده بود

من هشت هفته رفتم سن جنینم شیش هفته بود شما زود نرو ممکنه سنش کم باشه تشکیل نشده باشه

آره زوده

من ۸ هفته رفتم برای سونوی قلب
زود نرو عزیزم که استرس نگیری

اره بابا اکثرا نمیشه بمون هفته ۸ یا ۹ برو الکی استرس نگیر تو سونو چند روز هم عقب میگن از تاریخ پریودی بیشتر استرسی میشی

آره عزیزم ممکنه لقاح دیر صورت گرفته باشه

سوال های مرتبط