اره من ۶ هفته و ۲ روز رفتم هنوز تشکیل نشده بود
من هشت هفته رفتم سن جنینم شیش هفته بود شما زود نرو ممکنه سنش کم باشه تشکیل نشده باشه
آره زوده
من ۸ هفته رفتم برای سونوی قلب
زود نرو عزیزم که استرس نگیری
اره بابا اکثرا نمیشه بمون هفته ۸ یا ۹ برو الکی استرس نگیر تو سونو چند روز هم عقب میگن از تاریخ پریودی بیشتر استرسی میشی
آره عزیزم ممکنه لقاح دیر صورت گرفته باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.