۸ پاسخ

با آسپرین و انوکساپارین تشکیل نشه قلب

اره عزیزم تا ۹ هفته وقت هست

سونو شکمی رفتین یا واژینال?

اره منم دیروز رفتم گفت هشت هفته برگرد ولی ما که بارداری اولمون و تجربه نداریم هی استرس میگیریم

تا دلت بخواد هست

بلع عزیزم ۶هفته کامل قلب نداشت ۸هفته تشکیل شد خداروشکر

عزیزم هشت هفته تشکیل میشه

بله. عزیز جان. هشت هفته ان شالله حتما تشکیل میشه

سوال های مرتبط

مامان قندک مامان قندک هفته هجدهم بارداری
مامان ستیلا و نی نی💎 مامان ستیلا و نی نی💎 هفته شانزدهم بارداری
مامان زهرا مامان زهرا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان تپل😍 مامان تپل😍 هفته هفتم بارداری