۵ پاسخ

آره دقیقا
من از دیروز که وارد ۲۷ شدم ،یعنی ۷ ماهگی کلی اذیتم

من اشتهام زیاد شده

منم هفته۱۵ هستم یدفه شکم زدم

ازه دقیقا علایمی ک‌گه‌واره‌مینویسه من‌م حسش میکنم

اره سفت میسه بعد شل میشه

سوال های مرتبط

مامان علی سام و تو راهی 🩵🤍 مامان علی سام و تو راهی 🩵🤍 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان طنین🩷 مامان طنین🩷 هفته سی‌ودوم بارداری