وزن دهی اپتامیل ساده چطوره؟؟

۳ پاسخ

وزن دهیش عالیه ولی من دیگه پیدا نمیکنم شیر بچمو عوض کردم بهش نمیسازه سه روزه الان تب داره و شکم درد

من اپتامیل ساده میدم فعلا که خوب بوده وزن دهیش
شیرخشک باید ب بچه بیوفته والا زیاد تفا‌وتی باهم ندارن

سلام عزیزم من اپتامیل میدم به نیکی وزن دهیش خوبه سبکه و معده بچه رو اذیت نمیکنه👌فقط یکم پیدا کردنش گاهی مشکل میشه

سوال های مرتبط