وزن دهیش عالیه ولی من دیگه پیدا نمیکنم شیر بچمو عوض کردم بهش نمیسازه سه روزه الان تب داره و شکم درد
من اپتامیل ساده میدم فعلا که خوب بوده وزن دهیش
شیرخشک باید ب بچه بیوفته والا زیاد تفاوتی باهم ندارن
سلام عزیزم من اپتامیل میدم به نیکی وزن دهیش خوبه سبکه و معده بچه رو اذیت نمیکنه👌فقط یکم پیدا کردنش گاهی مشکل میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.