خانما درست اگه آدم دوقلو باردار باشه تهوع خیلی زیاد میشه

۱۰ پاسخ

نچ من یه قله‌ولی سرویس شدم

نه درست نیست تهوع هیچ ربطی نداره

دوقلویی رو نمیدونم ولی اکثرا میگن دختر حالت تهوع بیشتر داره

دکتر ب من گفت همه چیز برای بارداری دوقلویی دوبرابره ،من دیگه موندم چه راهکاری انجام بدم ک بهتر بشم

منم شنیدم اتفاقا.

نه ارتباطی نداره مثل تک قلو

نه ربط نداره

من بچه اولم انقد میاوردم بالا‌ک همه هسایه هامم دلشون برام میسوخت بچمم ی قلو‌بود ربطی نداره

آره عزیزم برا من زیادتر از حد طبیعیه و همه ی دکترا گفتن چون دوقلو باردارم
البته برا منو ندیدی
یعنی از صبح تا شب نزدیک به ده بار هی بالا میارم وغش میکنم وهیچی نمیتونم بخورم نه این تهوع عادی که الان داری

😂😂😂😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته نوزدهم بارداری