ما عروسی نگرفتیم عقدمون و با ی جشن کوچیک توی روز گرفتیم تموم
عروسی نگرفتیم جاش خونه خریدیم ماشین خریدیم
ما نگرفتیم
ماهم نگرفتیم
فقط خانواده ها بودن جشن خودمونی
دیگه آتلیه و لباس عروس اینا بود فقط جشن بزرگ و تالار نگرفتیم
اونموقع نگرفتیم رفتیم خونمون دو سال بعدش گرفتم😁
ما هم نگرفتیم یه عقد تو محضر با خانواده هامون، کرونا هم نبود، خودمون خواستیم
من گرفتم ۱۴۰۰ تو اوج کرونا😂
ما قرار بود فروردین ۹۹ عروسی بگیریم همه چی آماده که اسفند ماه کرونا اومد دیگه نشد تا خرداد یه عروسی خلوت خانوادگی تو خونه گرفتیم اصلا راضی نبودم از عروسیم
منم نگرفتم عزیزم زمان ماهم کرونا بود و خودم کرونا گرفتم تو عقدم برا همی از هرچی مراسم بیزار شده بودم
ما ۹۸ عروسیمون بود
ما هم دقیقا 🥴🫠تایم کرونا بود حتی محضر هم فقط ی تعداد محدودی و میتونستیم ببریم ی جشن کوچیک گرفتیم و اومدیم خونمون
ما تو کرونا عروسی گرفتیم🖐️😂
اخرای کرونا بود سال۱۴۰۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.