سه قلو ، ۱۰ تومن گرفت دیروز
سونو ۲ تومن
ازمایش یک و ۵۰۰
سنو ۱۲۰۰ ازمایش ۱۰۸۰
من دیروز سونو انجام دادم ان.تی و کاپلر ،باهم شد پنج میلیون هشتصد
سونو۲۸۰۰ازمایش۱۸۰۰
من ۴۶۰۰ دادم
۱۷۵۰
آزمایش و سونو نزدیک ۴ تومان تازه رفتم
با آزمایش ۳۲۰۰
کلینیک به کلینیک شهر به شهر متفاوته تعرفه
دوستم بهتازگی قبل نوروز رفت
سونوگرافی ۲/۵
ازمایش ۱۸۰۰
من اواخر اسفند رفتم شد ۳۵۰۰ بنظرم خیلی گرفت یه عالم پول بیمه میدیم آخرم جایی که باید استفاده بشه نمیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.