بچه ها هزینه ان تی چقدرمیشه؟

۱۱ پاسخ

سه قلو ، ۱۰ تومن گرفت دیروز

سونو ۲ تومن
ازمایش یک و ۵۰۰

سنو ۱۲۰۰ ازمایش ۱۰۸۰

من دیروز سونو انجام دادم ان.تی و کاپلر ،باهم شد پنج میلیون هشتصد

سونو۲۸۰۰ازمایش۱۸۰۰

من ۴۶۰۰ دادم

۱۷۵۰

آزمایش و سونو نزدیک ۴ تومان تازه رفتم

با آزمایش ۳۲۰۰

کلینیک به کلینیک شهر به شهر متفاوته تعرفه
دوستم به‌تازگی قبل نوروز رفت
سونوگرافی ۲/۵
ازمایش ۱۸۰۰

من اواخر اسفند رفتم شد ۳۵۰۰ بنظرم خیلی گرفت یه عالم پول بیمه میدیم آخرم جایی که باید استفاده بشه نمیشه

سوال های مرتبط

مامان بنیامین مامان بنیامین ۴ ماهگی
مامان آریا
 مامان آریا  هفته سی‌ونهم بارداری
مامان رایان و شاهان مامان رایان و شاهان ۶ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ویهان🦕🩵💙🍼 مامان ویهان🦕🩵💙🍼 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مهوا🌕💗🎀 مامان مهوا🌕💗🎀 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آران وآرکان مامان آران وآرکان ۴ ماهگی