آزمایش ان تی و هنوز ندادی اتوسا؟؟
من یک و نهصد دادم
من ۱۱۲۴ تومن دادم بیمه تامین هم داشتیم نمیدونم آزاد حساب کرد یا با بیمه
سونو ۲۵۰۰ ازمایشش هم ۱۸۰۰ هردوش ازاد دادم
من ۲۷۰۰سونو شد البته طول سرویکس هم داشتم
آزمایش هم ۱۱۰۰
1800از من شد
آزمایش خونشو 1600 دادم
۱۷۰۰بود ولی ما بیمه ایران داشتیم ۱۷۰حساب شد
فک کنم ۱۵۰۰دادم
آزمایش 1400
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.