بچه ها هزینه ازمایش ان تی ازاد چند در میاد؟

۱۰ پاسخ

آزمایش ان تی و هنوز ندادی اتوسا؟؟

من یک و نهصد دادم

من ۱۱۲۴ تومن دادم بیمه تامین هم داشتیم نمیدونم آزاد حساب کرد یا با بیمه

سونو ۲۵۰۰ ازمایشش هم ۱۸۰۰ هردوش ازاد دادم

من ۲۷۰۰سونو شد البته طول سرویکس هم داشتم
آزمایش هم ۱۱۰۰

1800از من شد

آزمایش خونشو 1600 دادم

۱۷۰۰بود ولی ما بیمه ایران داشتیم ۱۷۰حساب شد

فک کنم ۱۵۰۰دادم

آزمایش 1400

سوال های مرتبط

مامان رایان و شاهان مامان رایان و شاهان ۶ ماهگی
مامان گنجیشکا مامان گنجیشکا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان علی و تودلی مامان علی و تودلی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آران وآرکان مامان آران وآرکان ۴ ماهگی
مامان مهوا🌕💗🎀 مامان مهوا🌕💗🎀 هفته سی‌وچهارم بارداری