۴ پاسخ

سلام گلم هسی کارت داشتم؟

سلام ببخشید عزیزم من زاهدان رو زیاد گشتم ولی مغازه ای ک کمد بچه داشته باشه رو پیدا نکردم فقط یکی چمران 55
شما هم از اونجا گرفتی کمد بچتو؟؟؟

اسم شیشه شیرش چیه؟
من اول چیکو میدادم همینجوری بود رفتم اونت گرفتم خوب شد

سوراخ شیشه بزرگه شاید

سوال های مرتبط