داره میگه ترامپ دستور داده برای اتش بس با ایران ارتباط بگیرن
اول اینکه معلوم نیست ترامپ راست بگه یا نه چون مثل فوتبالیستا راست رو نکاه میکنه به چپ پاس میده گیج کنه
دوم اینکه قطعا اینا دنبال اتش بس هستن و زیر زیرکی پیام رد و بدل میکنم دو طرف ولی فعلا رد میکنن تکذیب میکنن و به مردم میگن شما فعلا برید خیابون شعار بدید تا ببینیم جی میشه😁
خب یعنی خواهان صلح با شروط خودشون هستن
اینکه موشک و هسته ای از بین بره بعد ۶ ماه دیگه با خاک یکسان بشیم
خداکنه زودتر تموم شه روح و روانمون نابود شد دیگه
چرت و پرت میگه این ترامپ هر لحظه یه حرف نمیزنه یه کار میکنه معلوم نیست چه غلطی داره میکنه نمیتونم عکس بفرستم از دیشب ۱۰۰بارحرفهای مختلف زده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.