۴ پاسخ

منم همینم کل بدنم ازمایش کبدی هم دادم انزیم کبدی تنظیم بود ازاول بارداری. همینجورم دوسه تا دکتر رفتم میگن آلرژی بارداری ولی تشخیص دقیقی ندادن لوسیون ومحلون دست ساز بتا استفاده کردم بهتر شدم کلا رفت ولی اواخر ماه ششم دوباره اومده سراغم هم خارش هم مثل دونه های ریز هم شبیه کهیر نمیدونم هرجای بدنم یجوره پاهام وکل بدنم روسینه پهلو کلافه شدم ازخارش ..اینم بگم دو ماهی هست همسرم هم درگیر خارش شده داروهای منم استفاده کرده فایده نداره دوباره خواستیم با هم بریم پیش دکتر ببینم چی میشه

خارش بدن من از خشکی پوست بود دیگه لوسیون و روغن بچه زدم خوب شدم، یه قسمتی از بدنمو انقدر خارونده بودم که بدجور اگزما زد که مجبور شدم پماد استفاده کنم و ۲ هفته طول کشید که خوب بشه

منم دارم ولی هر هفته دفع پروتیین و آنزیم کبدی هم دادم منفییه

کف دست و پامم یه چیزی‌سفت میاد بالا قرمز میشه بعدم خارش شدید میگیره

به غیر از کمر و رون و سینه و ....🤦‍♀️

ممکنه مسمومیت بارداری باشه
اگه زیاد بود برو درمونگاه

سوال های مرتبط

مامان آیهان👶🏻 مامان آیهان👶🏻 ۱۱ ماهگی