۴ پاسخ

زینک هم نوشت منتهی من حساسیت دارم به قرصش

آره من آهن میخورم و دو تا آمپول دکتر داده هر هفته بزنم
یکی هم مزوتراپی میرم ماهی یکبار به سَرم آمپول میزنن سه جلسه رفتم
خیلیییییییییییییی فرق کرده کم تر شده ریزش

منم افتضاح داره میریره

منم اینجوریم تاوقتی شیرخودتوبدی اوضاع همینه

سوال های مرتبط

مامان حلماورستا💕 مامان حلماورستا💕 ۱۷ ماهگی