زینک هم نوشت منتهی من حساسیت دارم به قرصش
آره من آهن میخورم و دو تا آمپول دکتر داده هر هفته بزنم
یکی هم مزوتراپی میرم ماهی یکبار به سَرم آمپول میزنن سه جلسه رفتم
خیلیییییییییییییی فرق کرده کم تر شده ریزش
منم افتضاح داره میریره
منم اینجوریم تاوقتی شیرخودتوبدی اوضاع همینه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.