۶ پاسخ

من بعداززایمان ام هرروزویتامین استفاده میکنم بعده ناهارد۳وکلسیم بعده شام قرص آهن عصرهاام پودرلیدی میل وگالاکتومیدگرفتم استفاده میکنم ولی الان دوهفته اس یکم ریزش موگرفته بودم ازداروخونه قرص ایکس مارت گرفتم باناهارم میخورم دیگه تقریباقطع شده

من کوتاه کردم زینک هم میخورم خیلی بهتر شده

مولتی ویتامین بخور
کلسیم هم بخور

باید مولتی ویتامین بخوری بعداز زایمان تاد۳ ماه

من از ۳ ماهگی شروع شد هنوزم وحشتناک داره میریزه دارم کچل میشم☹️☹️☹️

من از اول ۳ ماهگی پسرم شددددید ریخت تا آخر ۵ ماهگی

سوال های مرتبط

مامان حلماورستا💕 مامان حلماورستا💕 ۱۷ ماهگی