۵ پاسخ

دکتر بردم یک هفته پیش لیکو زینک و آهن گفت ک سال یه بار باید بخور

هیچی ،خواب کافی داره ،تمام تلاشمو میکنم‌میوه و سبزیجات و حبوبات و…اینا رو تو وعده هاش بهش بدم،تو آفتاب و بارون و اینا بیرون میبرمش که بازی کنه،فقط هر سه ماه یه قرص ویتامین دی میخوره اونم دکترش داده

کیندر خیلی خوبه

کیندر از یسالگی میدم تاثیرشم خوبه

از دو سالگی دیگه هیچ گونه مکملی نخورد

سوال های مرتبط