منم قبل انومالی پر از استرس بودم عادیه ولی خبری نیست انشاالله با دل خوشی برمیگردی
مننمم ۲۳ ام دارم 🥲🥲🥲 خدایا بگذره لطفا
من پونزدهم داره نه بابا استرس چی عزیزم
من ۱۹ وقت دارم
منم ۲۳ دارم آنومالی رو
دعا کنین اول سالم باشه بعدش پسر باشه ،لطفا🥺
من انشالله که خوب باشه
منم۲۳انومالی دارم من فقط استرس طول سرویکسم دارم سرکلاژکردم میترسم
من ۲۴ام دارم دارم دیونه میشم از استرس
انومالی که استرس نداره چرا استرس دارید به چیزای خوب فکرکنید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.