اره درسته
یه پسر داری ؟؟
انشالله دختره نگران نباش
سلام گلم به منم انتی گفت دختره ۸۰درصد دوهفته دیگه بیا جنسیت قطعی بگم که نرفتم ترسیدم تغییر کنه 🥺🙄انومالی که رفتم از ترس اینکه تغییر کرده باشه نپرسیدم جنسیتشو
خود دکتر گفت دختره ولی چرا نپرسیدی😩گفتم از ترس اینکه اشتباه گفته باشی نپرسیدم
اره دیگه
به نظرم اعتماد نکن صبرکن تاآنومالی تاخیالت قشنگ راحت بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.