۵ پاسخ

اره درسته

یه پسر داری ؟؟
انشالله دختره نگران نباش

سلام گلم به منم انتی گفت دختره ۸۰درصد دوهفته دیگه بیا جنسیت قطعی بگم که نرفتم ترسیدم تغییر کنه 🥺🙄انومالی که رفتم از ترس اینکه تغییر کرده باشه نپرسیدم جنسیتشو
خود دکتر گفت دختره ولی چرا نپرسیدی😩گفتم از ترس اینکه اشتباه گفته باشی نپرسیدم

اره دیگه

به نظرم اعتماد نکن صبرکن تاآنومالی تاخیالت قشنگ راحت بشه

سوال های مرتبط