من هیچکدوم،دندونه دیگه درمیاد،جشن و کادو و بریز بپاش نداره که،
قطعا هیچکدوم🥴چون میدونم خانواده خودم اهل رفت و آمد نیستن و همینکه بفهمن خانواده همسرمم هستن میخان بگن نه نمیایم😒😞پس برای جلوگیری از آبروریزی جشن نمیگیرم
کوچیک قطعا
الان وضعیت مالی همه تحت فشار بنظرم درک کنی وکوچیک بگیری بهتره بازم خودت میدونی
جشن کوچیک فقط خانواده ها🩷
برای من ک گزینه دوم قطعا نشدنیه با بچه اما شمااگه میتونی چرا که نه
من یه جشن کوچیک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.