کدوم و انتخاب میکنی؟؟؟؟





پوشک فرزند پروری شیر خشک

تصویر
۷ پاسخ

من هیچکدوم،دندونه دیگه درمیاد،جشن و کادو و بریز بپاش نداره که،

قطعا هیچکدوم🥴چون میدونم خانواده خودم اهل رفت و آمد نیستن و همینکه بفهمن خانواده همسرمم هستن میخان بگن نه نمیایم😒😞پس برای جلوگیری از آبروریزی جشن نمیگیرم

کوچیک قطعا

الان وضعیت مالی همه تحت فشار بنظرم درک کنی وکوچیک بگیری بهتره بازم خودت میدونی

جشن کوچیک فقط خانواده ها🩷

برای من ک گزینه دوم قطعا نشدنیه با بچه اما شمااگه میتونی چرا که نه

من یه جشن کوچیک

سوال های مرتبط

مامان آراد😍 مامان آراد😍 ۹ ماهگی
مامان چشم عسلی🍯💖 مامان چشم عسلی🍯💖 ۸ ماهگی