۵ پاسخ

ببین من اینجوری قطع کردم البته تو شیش ماهگی نمیدونم الان جواب میده برات یا نه
تو اب میریختم تو شیرش کم کم شیرو کم میکردم ابو بیشتر بعد شب بیدار میشد اب میدادم دیگه از سرش افتاد

خب نده دیگه
بیدار شد بگو تموم شده بخواب فردا میریم می‌خریم.

دختر منم هنوز میخوره روزی یه پاکت شیر میخوره همش گریه میکنه میخواد

شیر پاستوریزه منظورته

شیر شب و حداقل تا یک سالگی بابد قطع کنی عزیزم اره دیگه قطع کن ب دندون هاش آسیب میزنه

سوال های مرتبط