سلام کسی میدونه شربت زکسیفن برای چیه؟؟

تصویر
۷ پاسخ

علائم الرژی مثله ابریزش بینی و اینا خواب اورم هست

زکسیفن مارک تجاریشه اسم اصلیش کتوتیفن که برای سرفه اس

کتوتیفنه
واسه الرژی و ابریزش بینی
خواب اورم هست

برای سرفه

آبریزش بینی و سرفه و ایناس
در کل برای مجرای تنفسی

فکر کنم برای حساسیت و اسم واین چیزاست

حساسیت

سوال های مرتبط

مامان جانان مامان جانان ۲ سالگی