سلام خانوما این شربت برای چیه؟؟

تصویر
۵ پاسخ

برا تب عزیزم

برای تب و درد عزیزم

برای تب و درد

اگه تبش با استامینوفن قطع نشده میتونی ازین استفاده کنی و حتما معدش پر باشه

بروفن واسه تبه

سوال های مرتبط

مامان جانان مامان جانان ۲ سالگی
مامان برفی جون🇦🇫 ❄️ مامان برفی جون🇦🇫 ❄️ ۲ سالگی
مامان دنیز👨‍👩‍👧 مامان دنیز👨‍👩‍👧 ۳ سالگی