خانما این شربت برای چیه

تصویر
۸ پاسخ

ضد حساسیت

لوراتادین ضد حساسیت من قرصشو میخورم

حساسیت

تب
فک کنم

برای الرژیه
ابریزش بینی
و خارش واینا

فکر میکنم برا الرژی باشع

ابریزش حساسیت

سلام خوبی اولا تایپنگت هات می‌آمد الان نمیاد نمیدونم چرا

سوال های مرتبط

مامان 🩷پرنســـا🩷 مامان 🩷پرنســـا🩷 ۲ سالگی
مامان جانان مامان جانان ۲ سالگی
محمد محمد قصد بارداری
مامان آنیا کوچولو🍓 مامان آنیا کوچولو🍓 ۲ سالگی
مامان ماه مـــن مامان ماه مـــن ۲ سالگی
مامان مارال مامان مارال ۳ سالگی
مامان دنیز👨‍👩‍👧 مامان دنیز👨‍👩‍👧 ۳ سالگی