خانما این شربت‌ برای چیه ؟؟

تصویر
۴ پاسخ

برا سرماست منم یبار بردم درمانگاه اینو داد

عزیزم فکرکنم برای سرفه هست باعث میشه سرفه خشک نشه خلطی بشه راحت ترتخلیه بشه

گلو درد

از این برا پسر منم داده دکتر
فک کنم برا گلو درد و سرماخوردگیه

سوال های مرتبط

مامان ماه مامان ماه ۲ سالگی
مامان برفی جون🇦🇫 ❄️ مامان برفی جون🇦🇫 ❄️ ۲ سالگی
محمد محمد قصد بارداری
مامان آنیا کوچولو🍓 مامان آنیا کوچولو🍓 ۲ سالگی
مامان ماه مـــن مامان ماه مـــن ۲ سالگی
مامان مارال مامان مارال ۳ سالگی
مامان دنیز👨‍👩‍👧 مامان دنیز👨‍👩‍👧 ۳ سالگی