خانما این شربت برای چیه؟؟

تصویر
۴ پاسخ

نده اصلا به درد نمیخوره برا سرما خوردگی ولی هیچ تاثیری نداره

به نظرم اصلا دیفن هیدرامین به بچه ات نده

مراقب باش با خیلی از داروها تداخل داره

برا سرماخوردگیه گلو درد و سرفه

سوال های مرتبط

مامان 🩷پرنســـا🩷 مامان 🩷پرنســـا🩷 ۲ سالگی
مامان شهریار مامان شهریار ۲ سالگی
محمد محمد قصد بارداری
مامان آنیا کوچولو🍓 مامان آنیا کوچولو🍓 ۲ سالگی
مامان پِسَرطَلا🩵 مامان پِسَرطَلا🩵 ۲ سالگی
مامان ماه مـــن مامان ماه مـــن ۲ سالگی
مامان 🍒گیلاس🍒 مامان 🍒گیلاس🍒 ۲ سالگی
مامان محمد جان مامان محمد جان ۲ سالگی
مامان مارال مامان مارال ۳ سالگی
مامان امیر محمد😘 مامان امیر محمد😘 ۲ سالگی