خانما نظرتون راجع به این شربت چیه

تصویر
۴ پاسخ

واسه چیه عزیزم

خوبه منم ی مدت میدادم

خیلی خوبه خیلی
من چندماه میدادم به دخترم ...

واسه دختر من خیلی خوب تاثیر میزاشت

سوال های مرتبط

مامان مهرسام ونیلسا مامان مهرسام ونیلسا ۲ سالگی
محمد محمد قصد بارداری
مامان 🩷پرنســـا🩷 مامان 🩷پرنســـا🩷 ۲ سالگی
مامان ماه مامان ماه ۲ سالگی
مامان برفی جون🇦🇫 ❄️ مامان برفی جون🇦🇫 ❄️ ۲ سالگی
مامان آنیا کوچولو🍓 مامان آنیا کوچولو🍓 ۲ سالگی