این شربت برای چیه ؟

تصویر
۳ پاسخ

یک داروی قوی ضد تهوع و استفراغ است که با مهار گیرنده‌های سروتونین در مغز و دستگاه گوارش عمل می‌کند. این شربت عمدتاً برای پیشگیری و درمان تهوع ناشی از شیمی‌درمانی، پرتودرمانی و پس از جراحی، به‌ویژه در کودکان یا کسانی که در بلع قرص مشکل دارند، تجویز می‌شود.

باید با آب ولرم درستش بدی تکون بدی

ضدتهوعه .

سوال های مرتبط

مامان برفی جون🇦🇫 ❄️ مامان برفی جون🇦🇫 ❄️ ۲ سالگی
مامان دنیز👨‍👩‍👧 مامان دنیز👨‍👩‍👧 ۳ سالگی
مامان nini_naz مامان nini_naz ۲ سالگی
مامان محمد آرتین مامان محمد آرتین ۲ سالگی