زعفرون تو غذاهاتون میخورین تو بارداری؟؟

۱۸ پاسخ

من اصلا نخوردم و در ادامه هم نمیخورم

من تا الان نخوردم

در حد ادویه مسئله ای نداره بخور

مهمونی که میرم روی برنج باشه میخورم ولی کم مثلا دو کفگیر برنج کلا ده تا دونه روش باشه

درست میکنن میخورم🤷🏻‍♀️

اره تو غذا میخورم

اره

اره رو غذا خوردم زیاد .کلا اگر هر چیزی مقدار کم بخوری بچه باحساسیت کمتری بدنیا میاد

نخور عزیزم
حسابی مراعات کن
منم معتقد بودم هر چیزی به اندازش خوبه و اذیت نمیکنه
اما یهو شرایطم تغییر کرد و استراحت مطلق شدم

اره زیاد

زعفران سقط کننده است خونریزی میندازه ماه‌های اول کلا مصرف نکیند بعدا کم مصرف کنید

اره عزیزم

ارههه

بله .ولی هر بار کم.
زیادش خوب نیست کلا هر چیزی

بله میخورم

رو برنج من خوردم و جوجه کباب بوده خوردم

من تو خورشت و زرشک پلو اینا آره. از اول خوردم

ارههههه زیاد

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان کودک مامان کودک هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 💖 آیماه💖 مامان 💖 آیماه💖 ۱۰ ماهگی
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو ۶ ماهگی