من اصلا نخوردم و در ادامه هم نمیخورم
من تا الان نخوردم
در حد ادویه مسئله ای نداره بخور
مهمونی که میرم روی برنج باشه میخورم ولی کم مثلا دو کفگیر برنج کلا ده تا دونه روش باشه
درست میکنن میخورم🤷🏻♀️
اره تو غذا میخورم
اره
اره رو غذا خوردم زیاد .کلا اگر هر چیزی مقدار کم بخوری بچه باحساسیت کمتری بدنیا میاد
نخور عزیزم
حسابی مراعات کن
منم معتقد بودم هر چیزی به اندازش خوبه و اذیت نمیکنه
اما یهو شرایطم تغییر کرد و استراحت مطلق شدم
اره زیاد
زعفران سقط کننده است خونریزی میندازه ماههای اول کلا مصرف نکیند بعدا کم مصرف کنید
اره عزیزم
ارههه
بله .ولی هر بار کم.
زیادش خوب نیست کلا هر چیزی
بله میخورم
رو برنج من خوردم و جوجه کباب بوده خوردم
من تو خورشت و زرشک پلو اینا آره. از اول خوردم
ارههههه زیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.