۱۷ پاسخ

من گاها خیلی زانو درد دارم🥺🥺جوری نشستن و پا شدنم هم خیلی سخته

من خیلی جایی که آمپول زدن درد میکنه🥲

من هرشب کمردرد دارم البته از مجردی کلا کمرم دردمیگرفت چون گودی کمر داشتم الان دیگه از بعد زایمان بدترشدم دقیقا از همونجایی هم که آمپولو زده دارم نصف میشم همشم دارم نمیدونم والا عادیه یا نه🥲💔

اره برای من درد میکنه
بعضی وقتا هم کمرم قفل میکنه نمیتونم تکون بخورم

منم وقتی به کمر بخابم دیگه نمیتونم بلند بشم از درد

نه شکرخدا من اصلا درد ندارم 🫠

کمرم درد نمیگیره ولی هنوز بعد چند ماه جای بخیهام یه وقتایی درد میگیره

اگه بی حسی زدی که همین جور میشی من که داغون شدم

برا من جای سوزنه تیر میکشه بعضی وقتا
بعضی وقتام که میزنه به سیاتیکم
چون ۷ بارررررررر اون سوزن بیصاحاب کرد تووم و دراورد قطعا این درد دیگه طبیعیه😐😐

خیلی کمرمیترکه

من افتضاح کمر درد میشم دیگه دارم دیوونه میشم از درد🥲

اره خیلی

نه خداروشکر

اره من دقیقا حای سوزن درد میگیره🥲

تا سه ماه داشتم
دیگه تا الان نبود امروز موکت سنگین بلند کردم دوباره جاش درد گرفت 🤕
اگه چیز سنگین برندارم نه درد نداره

نه اصلا

نه خداروشکر

سوال های مرتبط